FAQ Verzending
Hoe volg ik mijn bestelling?
Hoe volg ik mijn bestelling?
Wanneer jouw bestelling verzonden is, sturen wij je via e-mail een track en trace code van de desbetreffende transportdienst. Met deze code kun je de verzending van jouw bestelling volgen en de geschatte datum en tijd van bezorging bekijken.
Kan ik mijn pakket afhalen bij een servicepunt?
Kan ik mijn pakket afhalen bij een servicepunt?
Dat is mogelijk. Je kunt dit regelen via de Track & Trace service van PostNL. Daar heb je de optie om te specificeren dat je pakket bij een PostNL-punt afgeleverd moet worden. Helaas hebben wij niet de mogelijkheid om pakketten rechtstreeks naar een ophaalpunt te versturen.
Kan ik mijn bezorgafspraak wijzigen?
Kan ik mijn bezorgafspraak wijzigen?
Je kunt het bezorgmoment eventueel wijzigen via PostNL of DHL, indien dit nog mogelijk is. Dit geldt ook voor situaties waarin je de bezorger hebt gemist en er een nieuwe leveringspoging op de planning staat.
De Track & Trace staat op bezorgd, maar ik heb niks ontvangen.
De Track & Trace staat op bezorgd, maar ik heb niks ontvangen.
Neem in dat geval contact met ons op via het onderstaande formulier. We zullen spoedig reageren op je bericht.
Nog vragen?
Neem contact op met onze klantenservice. We staan klaar om je te helpen!